JAG HAR EN LÅNG BUSSRESA FRAMFÖR MIG

ja, som jag redan nämt i ett tidigare inlägg så ska jag till stockholm idag. Vi ska åka buss dit och det kommer bli riktigt jobbigt, vet egentligen inte hur jag ska orka. Men jag har ju ett par roliga tjejor vid min sida som säkerligen kommer att underhålla mig den mesta av tiden!

Jag borde vara typ riktigt glad just nu, och jag borde inte heller sitta här hemma vid datorn. Det var tänkt att jag skulle umgås med fred idag, men jag slutade senare än väntat och har inte packat någonting. Så jag hann inte umgås med pojken :(:( bara för att jag är så jäkla slarvig.

Nu ska jag i alla fall börja skriva en packningslista, sedan packa.
Skriver väl mer senare antar jag.

nej, jag måste bara berätta en sak först!
på lunchen så gick jag, fanny, liza och jennifer till coop. Jag och fanny köpte asgoda ballerina kakor, men okej, det var inte det jag ville ha sagt. Efter coop så vandrade vi vidare till kyrkan, och gick in där. Det var ganska trevligt, jag bad till gud, coolt va?
Ja, det var väl det jag ville ha sagt. i guess.



klicka på bilden så kommer det att hända något awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0