INGEN BRA RUBRIK

som sagt, jag suger på att komma på rubriker.

Gårdagen blev fin, som jag trodde att den skulle bli.
På lunchen gick jag och fanny och postade brevet och kollade upp vad våran vän kanske heter i efternamn. Efter skolan gick jag, liza, fanny, jennifer, joel, samuel och daniel hem till mig och såg sandor/ida, den sög. Boken är mycket mycket bättre!
När alla hade farit så begav jag mig till gården, där träffade jag nora och fred :) Vi spelade nå skatespel på xboxen, jag var lätt bäääst. Det måste de som var där erkänna! eheh, inte.

Idag har vi no prov, har inte pluggat någonting men det känns som att jag kan det mesta. Och bara för att det känns som det så kommer jag säkert inte att klara det men ändå. I alla fall, nu ska jag gå och ..göra någonting annat. att titta på lite tv skulle vara fint.

det mest älskvärda brevet jag har skickat och någonsin kommer att skicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0