I CAN'T HELP IT IF YOU LOOK LIKE AN ANGEL

Ja, nu kommer rubriken låta random, men det finns en tanke med den. trust mig!
jag dricker proviva björnbär, det är så inte gott ._.
egentligen så borde jag plugga so just nu, jag borde ha gjort det sen jag kom hem från skolan. Men seriöst, fan vad jag inte orkar.

det var något jag tänkte skriva, men kan inte komma på vad ..synd
hur som helst, imorgon ska jag börja träna igen (y) det kan hända att jag drar igång med två träningar, fotboll 17.15 och fys med hockeyn 18.00. Är dock osäkert om jag hinner på båda, men hoppas kan man ju alltid. Ni föstår inte hur träningssugen jag är efter en veckas upphåll!

så a. det var väl det.
nu ska jag gå och plugga (lögn)
btw, eheh. jag är lite smått kär.



Hey Stephen, I know looks can be deceiving
But I know I saw a light in you
And as we walked we were talking
I didn't say half the things I wanted to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0