HEY, SOUL SISTER

random rubrik.

Denna dag har varit riktigt chilllll, har haft tre vanliga lektioner.
på mentorstiden fick vi veta att alla som han film och media skulle på bio 12.30, vilket innebar att vi fick gå tidigare från svenskan och ta bussen till sf bio. Vi såg någon film som inte har haft premiär i luleå ännu, det är rätt coolt.
Efter bion stannade jag och fanny inne i stan, jag köpte en jacka och en tröja. Det är ju för tusan vår nu!! man kan ju inte gå runt med en vinter jacka ..ser ju helt knäppt ut. Kände att jag fick några konstiga blickar på stan när jag gick runt med vinterjacka och halsduk.

Gårdagen var också rätt härlig, orkar dock inte skriva om den eftersom att ..det var så ooootroligt länge sen, säger vi som. Ni ska dock få lite bilder från både idag och igår.

Nu ska jag cykla till gården och umgås!

bilder från idag
:

vila, 250 kr


vila, 500 kr

bilder från igår:

det var meningen att vi skulle vara i luften ..faillll :)


liza hade typ awesome kläder på sig, var tvungen att fota!

Kommentarer
Postat av: say

snygg bild;)<3

2010-04-20 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0