GUD SÅ LESS

jag känner mig verkligen jätte arg nu, det går inte att föra över bilder från mobilen till datorn. Sladden är typ trasig eller så är det min virus-dator som inte vill sammarbeta. Hur som helst så är det jätte irriterande. Fanny var dock så snäll att hon skickade lite bilder på msn från gårdagen, det är tummenupp!

Igår fick jag och fanny för oss att vi skulle återförenas med en gammal vän, som går i våran klass. Vi hade inte pratat på typ ett och ett halvt år, men a. Det var rätt trevligt faktiskt :)
vi pratade - gick upp på taket - tog en cykeltur - klättrade i träd - markus spelade fotboll - hem.
och när vi kom hem pratade vi lite till.

Anledningen till att vi gick upp på taket var för att jag kom på att jag ville kolla om internet funkade där uppe - det gjorde det - och sen var det bara allmänt fint på taket så vi var där ett tag.

jag tror inte att markus förstod att vi skulle springa och hoppa ner för kanten.


bilden blev väldigt ljus, och picnik verkar inte fungera för tillfället, så ja.



Detta var då en trevlig dag!
Idag däremot är det molnigt och ingen sol, inte lite kul.
Men det blir nog bra ändå, för efter skolan så planerar jag att fara hem till min syster ett tag. Jag vart nämligen moster för tredje gången igår natt :)
Nu hinner jag inte skriva mer, har lite bråttom, måste göra mig i orning till skolan, packa idrottskläder och bla bla ..bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0