GÅRDEN

jag kom just hem från gården, och nu ska jag vara ärlig.
det var inte speciellt roligt.
och det är för att jag är asdålig på att göra det roligt, jag lixom ..uäääää.
den enda jag pratade med var tilde, men det var faktiskt riktigt trevligt.
hon är trevlig! :>
och jag har kommit på en sak, jag måste verkligen träna upp min sociala förmåga. Gud vad jag inte är social, klarar typ inte av att prata med folk. Men jag ska träna på det, jag tycker faktiskt att det har gått framåt de senaste månaderna!

I detta inlägg hade jag också tänkt bortförklara mig.
Det förra inlägget var riktigt slarvigt och typ ..knas!
MEN det var för att jag kände mig stressad att hinna till gården, kanske inte var så nödvändigt att stressa. Men nu var det så att jag gjorde det. Och nu vart jag helt plötsligt trött.
ska nog gå och borsta tänderna, så att dom blir riktigt vita och fina, ehehhhhh.

james blunt - tears and rain



how I wish I could surrender my soul
shed the clothes that become my skin
see the liar that burns within my needing
how I wish I'd chosen darkness from cold
how I wish I had screamed out loud
instead I've found no meaning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0