FILM

Jag dricker varm choklad, det är så jäääkla gott!
var bara tvungen att skriva det
nåja

Jag tror att den här dagen kommer att bli bra, det är en känsla jag har.
Inte bara för att vi börjar tio över tio och slutar typ två, utan efter skolan ska några från klassen komma hem till mig och titta på film. Vi ska se Sandor/ida, har sett den förr men kommer inte riktigt ihåg hur den är, så ska bli lite spännande.
Jag ska även vara med fred idag, han kommer väl till mig någongång efter filmen.
det blir finfint :>

nu känner jag såhär att jag verkligen måste gå och göra mig i ordning, av någon anledning så tror jag att jag har 70 år på mig att göra mig i ordning bara för att vi har sovmorgon.

bild från i tisdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0