EGENTLIGEN, VARFÖR

vad är det som gör att människorna i dagen samhälle är så jäkla skygga och egoistiska? Då menar jag såklart inte alla, men den största delen. Titta er bara omkring. Det är dina medmänniskor du ser, men märks det? nae.

Varför inte bara ..liksom om man ser en människa på till exempel stan som ser jätte fin ut, varför inte gå fram och säga det då? Man kan göra en människas dag så himla mycket bättre bara genom att berätta vad man tycker!

Jag tycker att vi måste bli bättre på sådant, man ska inte vara så jäkla blyg :) och det är vi ungdomar som ska ändra på detta! vilka är med mig, vilka är med mig ..VILKA ÄR MED MIG??
ehe, förlåt. Men allvarligt, jag vet att ni håller med mig.

det här har jag gått och tänkt på sen i onsdags, okej, det är knappt två dagar sen. men ändå. Känns trevligt att jag får den äran att dela med mig av mina tankar med er!
Nu ska jag fortsätta att prata i telefon med fanny.

klart att jag också vill visa upp min charmiga sida ..tralalaa

det är det fina solljuset som gör att halva mitt ansikte är vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0