BREVET

Denna dag började skit dåligt, fråga fanny som cyklade med mig till skolan.
Tror inte att jag har klagat så mycket på så mycket någonsin, höll nästan på att börja gråta. ojoj.
Hur som helst, dagen blev bara bättre och bättre och slutade riktigt bra!

Efter skolan for jag och fanny till stan för att leta en födelsedagspresent till Liza som fyller 15 på måndag, min fantasi var inte på topp så kan inte säga att det blev det bästa presenten, men jag försökte ska ni veta!
Vi tog ett fika på Take away och sen drog det iväg till kulturenshus, där slickade vi på våra lagerhouse klubbor och tog lite bilder. Sen kom vi på att fara hem till mig och skriva ett brev till Peter Jöback som vi har tänkt göra väldigt länge! nu är det äntligen klart och vi ska posta det imorgon, hihi, är riktigt glad :)
<3


Nu ska jag slänga fannys klubbpinne som hon har lämnat på mitt skrivbord - fy på dig fnyan - sen ska jag slå in lizas jätte ultra mega spännande present!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0