BORT MED TRÖTTHET

Vaknade för inte alltför länge sen, nu sitter jag här och dricker en gudomligt mumsig kopp varm choklad. Tar nog en filtallrik efter det också, bara för att få lite mat i magen. Ska nämligen ut och springa på ett tag, jag beräknar att ge mig av hemifrån ungefär kvart över tio :)

Idag är det ju valborg också! jag antar att de flesta ska till stan och vara ascoola och dricka massor med ascoolt sprit och ta massor med ascoolt knark, men jag är en ganska smart flicka så jag så det ska inte jag. Vi ska äta middag hos våra grannar och sen kommer Fanny till mig, det mina vänner, det är ascoolt! (y) om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad jag och fanny ska göra, antar att man går och tittar på majbrasan någonstans och sen hittar vi på något ballt. Igår bestämde vi oss för att om vi får jätte tråkigt, så kan vi titta på True blood. Ska jag berätta en hemlis? jag vill att vi ska få jätte tråkigt någongång under kvällen, ehehh.

men inte ska jag inte sitta här och dega, nu ska jag gå och göra min filtallrik och sen dra iväg på en riktigt mysig springtur! ha det bra mina kära medmänniskor, ett hjärta får ni också <3

rättså mycket kärlek, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0