LÄSKIG BOK

Liza och fanny kom till mig runt fyra idag, planerna var att vi skulle titta på True blood. Men det sket sig, vi hittade ingen bra streaming sida. Lite smått sorgligt. På tal om True blood så har jag bestämt mig för att boka säsong 2 från cdon.com, den har release 18/8. Om cirkus fyra månader, det är bara att hålla ut :)

I alla fall
när vi insåg att det inte var någon idé att ha kvar hoppet om att få se True blood så bestämde vi oss för att ta en promenad. Liza tog upp en bok som hennes föräldrar hade hittat på en sten, det var ganska spännande så vi gick och lämnade den på en parkbänk. När vi kom in igen började vi titta på V for vendetta, jag totalt älskar filmen!

Nu får det räcka med ord för idag, är astrött :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0