2 VECKOR KVAR

Nu är det två veckor kvar tills vi ska bila till Kalmar, jag längtar så mycket att det inte går att beskriva. Saknar mina bröder nå sjukt, så det kommer bli riktigt fint <3

Jag kom just ut ur duschen, snacka om att det var mysigt att fara ut och springa! det är något i luften på morgonen, allt känns så bra! dock var kanske inte den här morgonen lika mysig för alla, i alla fall inte för fanny, jag ringde och väckte henne för ett tag sen. Bara för att jag var tvungen att berätta en sak som kändes viktig just då, ehehh.
Nog för att jag redan har sagt det, men jag kan ju skriva det också: förlåt fanny! 8D

nu hade jag tänkt att läsa lite, kramhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0